לשיחה עם סוכנת ביטוח
השאירו פרטים

סוכנות ביטוח שמעניקה מעטפת שירות מקצועיים בתחומי הביטוח הפנסיה והפיננסים ללקוחות פרטיים עסקיים וחברות – ליווי מלא של משפחות ועסקים – פמילי אופיס

החיים שלנו הם הדבר החשוב לנו ביותר

אף אחד מאיתנו לא יודע מה צופן לו העתיד ואילו קשיים יכולים לצוץ לפתע בחיינו.

עם חלק מהקשיים ניתן להתמודד, אך אילו עם חלקם קשה הרבה יותר, במיוחד אם מדובר במחלה כלשהי בכלל, או מחלה קשה בפרט שעלולה לקרות חס וחלילה לנו או ליקרים לנו מכל. מחלות קשות מביאות איתן ניסיונות לשיקום רפואי ועם ניסיונות אלו מגיעים גם חשבונות רפואיים גדולים. לא ניתן לדעת אם מחלה כלשהי תפרוץ בחיינו בשלב מסוים, אך עד אז, מומלץ ואף עדיף להיות מבוטחים.
מחלות קשות עשויות להימשך תקופה ארוכה ואף לאורך כל החיים. בתקופה שבה האדם חולה, עלול להיווצר קושי כלכלי כבד שיקשה על המציאות של אותה משפחה. מטרת הביטוח למחלת קשות היא לאפשר למשפחה לעבור את התקופה הקשה בעזרת פיצוי כספי.
מהם המחלות המוגדרות כמחלות קשות:
סרטן
חירשות ועיוורון פתאומיים
איידס
ניתוחי לב
אי ספיקת כליות
שבץ מוחי
תרדמת / קומה
פרקינסון
טרשת נפוצה
אובדן גפיים (יד/רגל)
שיתוק
התקף לב חריף

כיצד ביטוח מחלות קשות מסייע? מה היתרונות ולמה זה חשוב בעצם?
ביטוח מחלות קשות מבטיח למבוטח את הטיפול הרפואי הטוב ביותר, תוך שמירה על התמודדות כלכלית ונפשית למבוטחים, עם הישענות מתמדת על חברות הביטוח, לאורך כל הדרך.
אל תקחו סיכונים. הבטיחו את הביטוח שלכם אצלנו בחיבור סוכנות לביטוח. אנו מבינים את הצורך העמוק בטיפול ראוי ובשירות טוב במקרים קשים מאד כאלו. הסירו מלבכם מכם את הדאגה המיותרת שבאה בעקבות המחשבה של "מה אם?" והיו בטוחים ממש, שגם אם חלילה אתם, או יקיריכם תחלו בעתיד, אתם מכוסים היטב מבחינה רפואית וכלכלית, ובטח מכוסים בשירות ובליווי הצמוד שתקבלו מאיתנו בחיבור סוכנות לביטוח.

צרו עמנו קשר עוד היום, ונשמח להציג בפניכם את מעטפת הביטוח המתאימה ביותר עבורכם. הן מבחינת רוחב הכיסוי, ובהתאמה לתקציב הביטוחי שלכם.
חייגו אלינו לשיחת ייעוץ חינם וללא התחייבות, ונשמח להתחיל בשיתוף הפעולה.
לביטוח מחלות קשות, השאירו פרטים

לשיחה עם סוכנת ביטוח
השאירו פרטים