הגעתם לחו"ל והמזוודה שלכם לא? טוב שעשיתם פספורטכארד! במקום שתחפשו את המזוודה בעצמכם, אנחנו נעשה זאת בשבילכם. הכיסוי היחיד בישראל שמכסה עד $1000 בעת עיכוב מזוודה ישירות לכרטיס ה-PassportCard שלכם.
שלום לכולם, כאן מעיין מלה אהרון, סוכנת הביטוח שלכם!
רציתי לספר לכם על השירות המדהים של פספורטכארד – Find My Luggage, שירות ייחודי המיועד ללקוחות שרכשו ביטוח נסיעות לחו"ל הכולל כיסוי כבודה. השירות ניתן בעת עיכוב בהגעת הכבודה לחו"ל, ויחידת סיוע ייעודית תנהל מעקב אחר הכבודה בניסיון לאתר אותה. אתם תקבלו דיווח על סטאטוס הכבודה בזמן אמת, וכל זאת ללא עלות נוספת!
לקבלת שירות פספורטכארד Find My Luggage – איתור כבודה
מהו שירות Find My Luggage?
Find My Luggage הוא שירות ייחודי שניתן ללקוחות פספורטכארד שרכשו ביטוח נסיעות לחו”ל הכולל כיסוי כבודה. השירות ניתן בעת עיכוב בהגעת הכבודה לחו”ל. יחידת סיוע ייעודית תנהל מעקב אחר הכבודה בניסיון לאתר אותה ואתם תקבלו דיווח על סטאטוס הכבודה.
מה עושים במקרה של עיכוב כבודה?
נחתתם בחו"ל והמזוודה לא הגיעה? אין בעיה! ניגשים לדלפק Lost & Found בשדה התעופה ומקבלים אישור על עיכוב הכבודה. את האישור שולחים למוקד שירות הלקוחות של פספורטכארד מיד עם קבלתו, ואנחנו נדאג להכל.
מהו כיסוי הכבודה המורחב החדש?
בדומה לכיסוי שניתן עד היום ללקוחות פספורטכארד, מיד עם הדיווח הראשוני למוקד שירות הלקוחות והעברת אישור על עיכוב הכבודה ובכפוף לתנאי הפוליסה.
מה כולל הכיסוי Find My Luggage ?
הטענה ראשונה של $150: מיד עם הדיווח הראשוני למוקד שירות הלקוחות והעברת אישור על עיכוב הכבודה, תתבצע הטענה ראשונה של $150 לכרטיס הפספורטכארד שלכם, למשיכה מיידית מכל מכשיר כספומט (ATM).
הטענה נוספת של $850: אם הכבודה שלכם לא תגיע לשדה התעופה ביעד בתום 5 ימים מלאים ובעודכם עדיין בחו"ל, אנו נטעין לכרטיס הפספורטכארד שלכם $850 נוספים, בכפוף לתנאי הפוליסה.
רכשתם כיסוי כבודה? תוכלו ליהנות ללא עלות נוספת משירות Find My Luggage. הקמנו יחידת איתור כבודה אשר תסייע לכם באיתור המזוודה בחו”ל.
שאלות נפוצות על השירות Find My Luggage
כל כמה זמן אני אקבל עדכון על סטאטוס הכבודה, וכיצד? עדכונים יישלחו בדוא"ל בכל שינוי בסטטוס הכבודה, לכתובת הדוא"ל שתעדכנו בעת הדיווח הראשוני למוקד שירות הלקוחות.
עד מתי מקבלים עדכונים? ברגע שהכבודה מגיעה לשדה התעופה ביעד הנסיעה, המעקב מסתיים.
האם אני חייב להודיע לכם על העיכוב? כן. מיד בסמוך למועד עיכוב הכבודה עליכם לשלוח אלינו את כל הפרטים והאישורים על מנת שנוכל לקבוע את זכאותכם לפיצוי. ללא דיווח בזמן אמת לא יהיה ניתן לספק את שירות Find My Luggage באופן מיטבי.
מה זה PIR/Reference No.? PIR אלו ראשי תיבות של Property Irregularity Report. זהו מספר מעקב שמופיע בגוף הטופס שתקבלו ממחלקת אבדות ומציאות באמצעותו נתחיל לעקוב אחר סטאטוס הכבודה שלכם.
האם השירות הוא לכלל הלקוחות? הזכאות לשירות ניתנת ללקוחות שרכשו פוליסה עם כיסוי כבודה טרם יציאתם מהארץ ותאריך תחילת הפוליסה הוא החל מה – 16.05.2023.
מתי הכיסוי נכנס לתוקף? כל לקוח בעל פוליסה בתוקף הכוללת כיסוי לכבודה ושתאריך היציאה מישראל הוא החל מה – 16.05.2023.
אם הכבודה נמצאה, האם יש כיסוי לשינוע המזוודה למלון/מקום שהותו של המבוטח? לא. השינוע של הכבודה משדה התעופה אל מקום שהותו של המבוטח, הינו באחריות חברת התעופה או המבוטח.
מה חשוב לדעת על השירות שירות Find My Luggage?
המידע המפורט לעיל כפוף לתנאי הפוליסה. הכיסוי כפוף למגבלות השימוש בכרטיס פספורטכארד, עמלות משיכה ומגבלות נקודתיות בכספומטים השונים. שירות Find My Luggage אינו חלק מהכיסוי הביטוחי. איתור הכבודה מבוסס על נתוני מערכת לאיתור כבודה ונעשה בכפוף למגבלותיה, אך אין באמור התחייבות למציאת הכבודה. החברה רשאית להפסיק את מתן השירות בכל עת.
לסיכום אין מה להיבהל אתם בידיים טובות
כשאתם מגיעים לחו"ל והמזוודה שלכם לא, לנו בפספורטכארד חשוב לוודא שגם אם אבדה לכם המזוודה לא אבדה החופשה.
הכיסוי כולל הטענה מיידית של $150 באי הגעת המזוודה עם נחיתתכם בחו"ל.
אם נסעתם לחופשה העולה על 5 ימים והמזוודה עדיין לא הגיעה, נטעין לכרטיס הפספורטכארד שלכם $850 נוספים. השירות מספק שקט נפשי ומאפשר לכם ליהנות מהחופשה שלכם ללא דאגות..
השירות פעיל בכ-1,200 טרקלינים ברחבי העולם ביותר מ-650 שדות תעופה. מספר הטרקלינים עשוי להשתנות מעת לעת ללא הודעה מראש. השירות ניתן באמצעות ספק שירותים, בכפוף לתנאי השימוש של שירות PassportCard Flight Delay.